Er jeg for negativ?

 

 

I det siste har jeg skrevet mye innlegg om ting jeg syntes er vanskelig, den kjipe perioden jeg har hatt nå det siste halvåret, psykiske vansker og slike ting. Jeg kan forstå at det fort blir en del “negative vibes” i lengden, men for meg er det viktig at jeg ikke bare skriver når jeg har det bra, men også når jeg føler at jeg ikke har det så bra. Jeg er den ærlige typen som ikke vil legge skjul på blant annet de psykiske utfordringene jeg har. Det er viktig for meg å få det ut en plass, og ved å skrive det på bloggen får jeg virkelig tid til å tenke over og prøve å formulere meg rett. 

 


 

Herregud, jeg blir flau over den dårlige kvaliteten på mobilbildene mine. Trenger sårt en ny telefon så snart jeg får råd! 

 

Jeg kan skjønne at jeg virker som en negativ person, men tro meg – jeg kan være positiv også! Kanskje det er noe jeg bør bli flinkere til å vise fram på bloggen også. Det er veldig lett å fokusere for mye på det negative, det er jeg godt kjent med for å si det sånn! Jeg håper dere forstår, og at det gjør det bedre for meg å få ut tankene mine en plass. I tillegg blir det litt mer personlig, for jeg er ikke den som vil legge skjul på alt og prøve å få folk til å tro av livet mitt er helt perfekt. 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg