Vårt forhold

 

 

Dere vet kanskje at jeg har en kjæreste, men jeg har ikke skrevet så mye om han på bloggen. Det første jeg nevnte om han her var et innlegg jeg postet samme morgenen vi ble i et forhold, og da skrev jeg at jeg skulle si hadet til kjæresten fordi jeg skulle reise til Stavanger. Dette var juli i 2014. Vi har med andre ord vært sammen i litt over 2 år nå, og jeg (kanskje han også) stortrives. Dette høres ut som noe skikkelig klisj, men han kom inn i livet mitt da jeg minst forventa det, og ikke visste jeg at det skulle ende opp slik. Det skjedde dessuten et par ting helt i starten som jeg tror bandt oss sterkere sammen. Jeg tror grunnen til at vi holder sammen er fordi vi ikke egentlig prøver å ha et perfekt forhold. Vi vet at det vil være diskusjoner, krangling, litt sjalusi og forskjellige meninger. Og det er det også! 

 


 

For å være ærlig har vi ikke særlig mye til felles, vi har forskjellige meninger om mange ting, forskjellige interesser, men likevel står vi fint sammen. En ting er sikkert, og det er at han er den beste kjæresten jeg kunne tenke meg å ha. Når jeg har sagt jeg sliter litt med min psykiske helse, kan jeg fort bli sint og lei, men han er bestandig veldig tålmodig med meg. Det er litt sykt å si det, men hadde det vært noen andre hadde det kanskje vært slutt for lenge tiden. Vi stiller opp for hverandre og støtter hverandre uansett hva, og slik har det vært fra dag 1. Aldri hadde jeg trodd at vi skulle ende opp sammen da vi gikk i parallellklasser på ungdomsskolen, så det er utrolig rart å se tilbake. 

 

 

Vi stoler på hverandre, og vi har god kommunikasjon. Jeg tror det er nøkkelen til suksess. Man er nødt til å snakke med hverandre, uansett hva. Det rare er at jeg sjeldent kjenner på “jeg har kjæreste”-følelsen, for jeg føler det er så naturlig. Det er en del av hverdagen, og vi er ikke bare kjærester, vi er også bestevenner. Vi sier alt til hverandre og kan være oss selv i hverandres selskap. Vi kan fortsatt være like tullete og forelska som da vi ble sammen, og det er jeg veldig glad for. For mange har jeg hørt forholdet kan bli litt “tørt” etter en stund og man ikke er like forelska lengre, men sånn har det heldigvis ikke vært for oss, og vi holder oss veldig bra sammen. 

 

Det finnes ikke mange fine bilder av oss her i verden, så dette får duge. Elsker deg litt. 

 

4 kommentarer
    1. For et koselig innlegg! Herlig å være både bestevenner og kjærester, og kunne si alt til hverandre og være seg selv 100 % (:
      Det å stole på hverandre er veldig viktig ja ^^

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg