Filmene jeg gråter mest av

 

 

Jeg har tidligere nevnt at jeg er utrolig fæl med å gråte av ting. Både ting som er trist, fint og ellers ting jeg rett og slett blir rørt av. Her skal jeg dele med dere hvilke filmer jeg har sett som jeg har grått aller mest av! 

 

THE GOOD DINOSAUR

Slutten på denne her syntes jeg var sååå trist av en eller annen grunn. Så denne filmen med kjæresten og jeg ble nesten flau fordi jeg gråt så mye, og det fortsatte til og med etter filmen var ferdig! 

 

THE LAST SONG

Hver gang jeg ser denne, gråter jeg. Den er så utrolig trist! 

 

MAMMA MIA

“Hvorfor?!”, lurer dere kanskje. Denne er ikke på noen måter trist, men det er noe med da Sophie skal gifte seg som rører meg veldig mye. Spesielt når moren hennes skal stelle og gjøre henne klar til bryllupet. Forrige gang jeg så denne var med min storesøsteren min Tina og da begynte vi begge to å gråte, haha… 

 

P.S. I LOVE YOU

Haha, hver eneste gang altså… Sist jeg så denne var sammen med Mathias (ikke helt frivillig fra hans side), og da lå jeg på fanget hans slik at han ikke så ansiktet mitt, også sa han “æ trøste dæ ikkje vess du bynne å skrike nu”, og det verste av alt var at jeg allerede hadde begynt å gråte uten at han fikk det med seg. Men jeg fikk trøst da! 

 

GIMME SHELTER

Aldri har jeg sett Vanessa Hugdens i en slik film, men det er nok ikke derfor jeg gråt, haha. Se den selv! 

 

 

HARRY POTTER AND THE HALF BLOOD PRINCE

Dette bildet tok jeg da jeg hadde sett filmen, og tenkte det passa bra ettersom jeg hadde en blomsterkrans på hodet. På norsk betyr teksten “korsfest meg”. Det skrev jeg både fordi jeg ligna litt på jesus og fordi jeg hele tiden hørte på en sang som het det. 

Når Dumbledore dør, folkens. Da blir det gauling. Jeg må virkelig kjempe for å holde tilbake tårene når jeg ser denne sammen med andre! 

 

Hvilke filmer gråter dere av?

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg