Pants-wants

 

 

1. HER. 2. HER. 3. HER. 4. HER. 5. Finner den dessverre ikke lengre. 6.HER

Alle buksene er fra Nelly. Jeg har virkelig et behov for bukser, og iallefall svarte bukser. Jeg digger svarte bukser og har for øyeblikket to svarte stramme stretchbukser, MEN jeg er ganske kort i beina og dermed blir mange for lang, noe som ikke ser like fint ut bestandig. Det legger seg liksom i store poser ved anklene hvis dere skjønner, not pretty. Noe av det første jeg skal prioritere å kjøpe når jeg har råd, er bukser. Det er sikkert og visst! 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg