First day in the kindergarten

 

 

I dag har jeg hatt min aller første jobbdag i barnehage, riktignok ikke i mange timene, men jeg trives veldig godt til nå! Det har vært koselig å være på jobb, og det er veldig annerledes enn min forrige jobb. Jeg blir ikke sliten på samme måte. Akkurat nå har jeg hodepine og skal sette på en film som heter Charlie St. Cloud mens jeg slapper litt av. Etterpå skal jeg og kjæresten på besøk til storesøsteren min og hennes lille familie. Vi ser nemlig serien Dexter sammen, og den er driiitbra hittil! 

 

Bilde av meg og mine to tantebarn forrige søndag da vi var på besøk på en gård som hadde åpen dag, det var kjempekoselig! 

 

Ha en fin kveld videre, folkens!

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg