Det er HELG!

 

 

Nå er det helg ja! I dag har jeg vært på jobb og hatt full dag. Så, hvordan trives jeg til nå? For å være 100% ærlig syntes jeg det er litt uvant å ha et såpass stort ansvar for andres barn, og ikke minst uvant med bleieskift! Det er jo selvfølgelig en vanesak og jeg blir bedre kjent med alle etterhvert. I dag koser jeg meg hos mamma sammen med lillesøsteren min og etterhvert storesøster også. I morgen kveld er det tid for bursdag og vin!

 

Throwback til sommeren med dårlig vær og mitt lengre hår.

 

På mandag er det full dag på jobb igjen, så denne helga skal nytes! Jeg skal også få kjøpt regntøy imorgen, for jeg kan jo ikke låne mammas for alltid. Håper dere alle får ei fantastisk helg! 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg