Waiting for new clothes

 

 

Nå venter jeg på to klesplagg i posten! En svart stretchbukse som jeg virkelig trengte og en gul topp/genser fordi jeg også trenger flere gensere. Med andre ord har jeg blitt flinkere til å bruke penger på ting jeg faktisk trenger. Jeg kjøpte meg til og med regntøy på lørdag! Når jeg først får lønn vil jeg prioritere slikt med en gang for at jeg ikke skal bruke opp pengene mine på dritt. 

 

Jeg elsker å vente på ting i posten! Spesielt når det gjelder klær og sminke. Jeg er så forventningsfull, men det er noe som også kan gi en negativ opplevelse av klærne da. Krysser fingrene for at størrelsene jeg har valgt passer meg! 

 

Beklager for null blogging i helga, det må virkelig bli flinkere til å oppdatere oftere. Jeg hadde dessverre veldig lite jeg kunne blogge om, så jeg tenker å skrive ned noen ideer jeg kan bruke senere. Ha en fin dag videre! 

 

6 kommentarer
    1. Så fine klær! <3 Det e alltid koselig å vente på nye klær og se i postkassen hver dag i håp om at d har kommen! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg