What’s in my bag

 

 

Jeg tenkte det var på tide å vise dere innholdet i min fake Michael Kors veske! De fleste vet vel hvorfor jeg ikke ville kjøpt en veske med ekte skinn, og denne fikk jeg i gave tross alt. Jeg bruker den ofte fordi den har plass til ganske mye, har en farge som passer til alt og har ikke særlig mange “forstyrrende” detaljer. Innholdet tenkte jeg å vise dere nå! Som dere vet liker jeg å være godt forberedt på alle og enhver ting, og jeg har derfor med meg mye jeg ikke bestandig trenger der og da. 

 

 

Girls stuff. “Better safe than sorry”, pleier jeg ofte å si…

 

Medisiner. Jeg har alltid med meg “krisemedisiner” i tilfelle noe skulle skje. Blant annet migrenemedisin, tranebærtabeletter (i tilfelle jeg kjenner en UVI snike seg innpå) og smertestillende. Ellers har jeg p-piller og kosttilskudd liggende. 

 

Penn og notatblokk. Det var etter servitørjobben at jeg alltid hadde penn og blokk i veska. Jeg fant ut at det er ganske lurt å ha selv om jeg ikke lenger er servitør, for plutselig tar jeg en telefon der jeg blir bedt om å skrive ned en dato, et telefonnummer eller adresse eller noe annet. Ganske kjekt å få skrevet det ned der og da enn å desperat prøve å huske det i hodet! 

 

Kleenex. Servietter er veldig greit å ha. Det har jeg spesielt merket da jeg ofte nyser eller blør neseblod. Jeg er bare helt sykt blessed når jeg har papir og disse tingene skjer, og det er noe alle burde ha liggende tilgjengelig!  

 

Lipsyl og kremer. Jeg plages en del med tørre lepper, og jeg har ALLTID lipsylen liggende i veska. I tillegg har jeg atopisk eksem og får veldig lett tørr hud også, og da er det greit med en mild krem som er fuktighetsgivende og reparerende. Kremen “Nardos” er en veldig sterk muskelbalsam jeg har liggende fordi jeg plages med sterke menssmerter, og denne kjøler det ned. 

 

Solbriller og briller. Som jeg har skrevet tidligere er øynene mine veldig ømfintlig mot lys, og jeg er derfor avhengig av å ha solbrillene med meg overalt. Lesebrillene mine kan jeg fint klare meg uten, men de har jeg også liggende just in case. 

 

Antibac. Girl…. Dette er noe av det viktigste jeg har i veska! Jeg er absolutt nøye med håndhygienen og bakterier. Tenker alltid over hva jeg har vært borti, for eksempel kontanter, mynter, dørhåndtak, u name it! 

 

Ellers. Pengebok, headset og nøkler har jeg også liggende. Regner med de fleste skjønner hvorfor! 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg