10 ting jeg elsker

 

 

Siden jeg for en stund siden skrev et innlegg som het “10 ting jeg hater” vil jeg gjerne skrive et innlegg om 10 ting jeg elsker! 

 

1. Mat. Jeg elsker mat og å spise generelt. Mat er en stor del av hverdagen min, og jeg liker godt å spise sammen med andre og noen ganger alene. Middag er seriøst noe av det beste jeg vet, og det finnes så mye god mat! 

 

 

2. Å se fram til noe. Følelsen av å se fram til noe er utrolig bra! Man kan se fram til hva som helst. Akkurat nå ser jeg fram til bursdager, halloween, å få hjelp (som jeg endelig har tatt steget og oppsøkt) og ikke minst tur til Tromsø i oktober! Jeg ser fram til jul og alt mulig, I love it. 

 

3. Å bli fornøyd med sminken. Når det skjer tar jeg tusen selfies, enten med kamera eller med mobilen. Bloggmateriale! 

 

 

4. Når folk rundt meg er glade. Noe som får meg i bedre humør, er når folkene rundt meg er i godt humør. Jeg digger når folk er oppmuntrende, støttende og glade! 

 

5. Godteri. Sorry not sorry, men jeg elsker usunne ting. Potetgull, brus, kjeks, smågodt og alt mulig! Jeg prøver selvfølgelig å ikke spise for mye om gangen, da blir jeg dårlig… 

Sverige, sommeren 2015. 

 

6. Familie. Jeg har et godt forhold til familien min, og er supertakknemlig for at jeg har alle sammen. Jeg er spesielt godt forhold til søstrene og besteforeldrene mine! 

 

7. Komplimenter. Jeg tar til meg både kritikk og komplimenter, og jeg elsker å få komplimenter. Det gjør dagen min veldig mye bedre! 

 

8. Myke, varme hender. Jeg har en greie for myke og varme hender, spesielt på barn. Det høres kanskje sykt rart ut, men iallefall tantebarna mine får gjennomgå. Jeg bruker å spørre om jeg kan få “babyhand” og da kommer de fram med hånda sånn at jeg kan holde i den, hahaha. Også søsteren og kjæresten min får oppleve the struggle. 

 

9. Reiser. Uansett hvor! Jeg elsker å oppleve nye steder, og akkurat nå står England øverst på lista. Det ser både fint og koselig ut i landet, der er ikke særlig langt unna Norge, og det er et land jeg veldig gjerne skulle likt å oppleve! 

Bilde fra tur til Frankrike, påsken 2015. 

 

10. Kjæresten min! Jeg elsker kjæresten min. Han er et av de snilleste menneskene jeg har møtt, støtter meg og trøster meg om det skulle være noe. 

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg