Hva jeg har hekta på akkurat nå

 

 

Jeg er hekta på…. 

 

… Slush! Åååh, det er så herlig å drikke slush. Det er iskaldt, forfriskende og ikke minst smaker det godt. Jeg pleier å kjøpe en stor slush på Narvesen til 25 kroner, det er drømmen. Ellers er jeg veldig stor fan av slushen på Nomis kaffebar. Den er ikke like billig, men helt sykt god!

 

 

… Potetgull! Herregud folkens, jeg tror jeg kan spise meg ihjel på potetgull. Er det noe jeg vil spise for å kose meg skikkelig, er det potetgull. Jeg spiser French Fries akkurat nå, bare til info. 

 

… Enchiladas! Dette har vært favorittretten i to år, seriøst. Det er tradisjon at jeg og kjæresten lager enchiladas, spesielt i helgene. Enkelt forklart på min måte er det tacolasagne!

 

… Knekkebrød med nugatti! Er jeg småsulten, ikke vet hva jeg skal ha til frokost, eller rett og slett vil ha noe litt usunt men ikke orker å spise potetgull, blir det ofte to knekkebrød med nugatti. Det er crispy og smaker sjokolade så det syntes jeg er en fin kombo! 

 

… Liquid to matte lipsticks! Jeg digger matte leppestifter, spesielt flytende. Det syntes jeg er mye lettere å jobbe med enn de på en “stick”. Jeg liker spesielt godt Kylie Cosmetics sine, men liker også Gerard Cosmetics og Jeffree Star Cosmetics. Faves ❤

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg