Röd

 

 

Jeg savner nesten litt det røde håret jeg hadde før. Fikk faktisk en del komplimenter og har stadig hørt jeg har kledd rødt hår aller best. Er det noe jeg trives aller best med et det ærlig talt mørkebrunt eller rødt hår. Etter mange år med eksperimentering og hårfarging er det noe jeg har erfart altså! Jeg tror langt ifra jeg blir rødhåra med det første, iallefall siden jeg har såpass kort og ikke minst mørkt hår. Vi får se hva fremtiden bringer. 

 

 

Jeg savner generelt denne tiden, det å gå medier og kommunikasjon på videregående, å ta bilder i studio og ikke minst hadde jeg det ganske bra. Har tenkt mye på at media kanskje passet meg bedre likevel, jeg blogger jo tross alt! Vi får vel se hva fremtiden bringer på det stadiet også. 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg