Det er haust

 

 

Nå er det høst på alvor. Trærne er gule, røde og oransje. Det er så vakkert og fint! Jeg sperrer opp øynene ekstra når jeg er ute og bare nyter synet. Fargene er der ikke evig. Før hata jeg høsten, men nå syntes jeg det er en fin årstid. Det er den siste innspurten til å nyte bar asfalt, at man ikke må stå opp to timer tidligere for å børste av all snøen av bilen og skrape rutene, huff jeg gruer meg! Jeg får satse på å nyte det så godt jeg kan. 

 

 

Forresten er jeg så heldig å oppleve nordlyset i hverdagen min, og jeg så et ganske sterkt et igår kveld! Det er såå fint, og jeg skal satse på å faktisk prøve å ta bilder av det i år. 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg