Slik ble klærne

 

Akkurat nå befinner jeg meg hos storesøsteren min. Vi koser oss masse, har spist god mat til middag og slapper av. Senere skal vi se Dexter, får kjære favorittserie! Jeg har hatt ei fin helg til nå, og imorgen skal vi på familiemiddag. Det ser jeg masse fram til, og hele neste uke skal jeg jobbe. Riktignok bare i 4 timer hver dag, men det passer egentlig fint. 

 

Her har dere klærne jeg kjøpte fra Gina Tricot. Jeg er superfornøyd! Både buksa og genseren passet. Ulempen var at buksa var stram helt øverst, noe jeg ikke hadde trodd ettersom jeg gikk for min vanlige størrelse. Men, det pleier egentlig å være sånn med de fleste stretchbuksene jeg har kjøpt når de er nye. Det går seg nok til etter et par bruk! 

 

Ha en fin helg videre! 
 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg