Reds from Gerard Cosmetics: Review

 

 

Som dere sikkert vet elsker jeg å prøve ut leppestifter. Spesielt matte liquids. Denne gangen ville jeg prøve to stykker fra Gerard Cosmetics, bestilt fra Beautybay. De to fargene jeg har er Immortal og Ruby Slipper. Immortal er en nydelig rødfarge, og Ruby Slipper er mørk lillarød som faktisk også inneholder litt glitter. Glitteret var noe jeg så og si ikke la noe merke til da, fordi det var så lite. Let’s start! 

 

Pris: 112,60 NOK per stykk (Fra Beautybay)

 


 

Nå vil jeg bare si at den mørkeste, altså Ruby Slipper, er vanskeligere å påføre enn Immortal som er lysere. Jeg ristet begge to ca. like lenge før jeg påførte, og Immortal fikk jeg til lett som bare det, mens jeg slet en del med Ruby Slipper. Jeg har hørt rykter om at mørke leppestifter generelt er vanskeligere og har verre konsistens enn lysere. OG nå har jeg minimalt med sminke på meg, så jeg har tro for at begge leppestiftene ser bedre ut så snart jeg har litt mer og penere sminke. Enda en “klage” er at jeg har brukt mobilkamera, så kvaliteten er langt ifra noe å skryte av! 

 


Ruby Slipper

 

Fordeler:

* Tørker relativt raskt. 

* Holder seg matt og er ikke klissete (unntaket er Ruby Slipper som var litt mer klissete) 

* Designet er gjennomført syntes jeg! At underdelen er matt er ganske kult i og med at leppestiftene også skal være det. 

* Iallefall Immortal hadde en fin konsistens som absolutt ikke var for tykk eller for tyntflytende (som for eksempel Jeffree Star sine kan være). 

* Prisen er bra med tanke på kvalitet! 

 


Immortal 

 

Ulemper:

* Ruby Slipper er litt for tykk i konsistensen etter min smak og var en del vanskelig å påføre og ikke minst må man jobbe en del med den. Den vil jeg si man må være veldig stødig på hånda for å få til! 

 

 

Konklusjon: Dette er et produkt jeg ville kjøpt igjen! Ville nok vært litt forsiktig med mørke farger da, men ellers har merket mange farger jeg ønsker meg. Så, disse er noe jeg trygt kan bruke en kveld ute. Men igjen ville jeg vært litt forsiktig med Ruby Slipper fordi man virkelig kan rote det til BIG TIME om man kommer utenfor med kosten eller får den “smudget” utover på en eller annen måte. Likevel er dette de beste jeg har prøvd utenom Kylie lipkit! 

 

Karakter: 5/6

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg