Mondays doesn’t have to be bad days

 

 

En mandag er kanskje ikke det kjipeste som finnes likevel. I noen tilfeller, ja. Man står opp tidlig og er dautrøtt, må på jobb eller skole og skulle ønske helga varte i ei uke til. Men igår koset jeg meg masse! Jeg hadde fri og tok det med ro, var ute og tok litt bilder alene og ikke minst var jeg og kjæresten på tacokveld hos storesøsteren min. Jeg koser meg bestandig masse når jeg er hos dem. Vi pleier å følge med på serien Dexter, spise noe godt, slappe av og snakke sammen. 

 


 

Idag har jeg vært hos legen, og det gikk fint. Litt smålig redd og nervøs var jeg før jeg dro, og resultatet endte i blodprøver, litt snakking og ny legetime om to uker. Først og fremst skal stoffskifte og vitaminmangel utelukkes! Jeg er spent på hva som kommer til å skje, om jeg har mangel på noe eller om det er noe galt med stoffskiftet mitt. Jeg får vente i spenning, så lenge jeg finner ut hva som er galt og får hjelp er jeg fornøyd! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg