Trumf-medlem og for mye søvn

 

 

Idag sov jeg ca. 4 timer lengre enn jeg pleier, sitter fortsatt i senga usminket, har flokete hår og sløveklærne er ennå på. Så, hva skjer ellers? Jeg har blitt Trumf-medlem, så det er kult. Håper det er til nytte! I går var jeg og storesøsteren min i Folkeparken der vi tok litt bilder av hverandre og satt oss ned på en benk der vi spiste potetgull, drakk caprisonne og snakket masse. Det var veldig koselig! De to bildene over er fra turen, så jeg legger ut flere senere. 

I dag er jeg meeeget usikker på hva jeg skal gjøre. Jeg har et par valg, så vi får se hva jeg kommer fram til. Ha en fin dag videre! Håper ikke dere sov like lenge som meg… 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg