Hvorfor jeg sminker bryna mine

 

 

Da jeg nylig sminket meg, merket jeg forskjellen på bryna mine når et av dem er sminket og et av dem er naturlig. 

 


 

Meeen, det ser selvfølgelig ikke like ille ut når begge er sminka! Det ser jo utrolig ujevnt når bare et av dem er sminka. Så nå ser dere iallefall hvorfor jeg sminker bryna mine og hvor stor forskjell det egentlig er. Jeg sminker dem såpass “mye” både fordi jeg vil ha dem ca. like mørk som håret mitt og for å få litt finere linjer og for å fylle inn.

 

The end result!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg