Skam sesong 3 og søndag = perfekt

 

 

Det er søndag, jeg sitter og ser filmen Moulin Rouge mens jeg spiser potetgull, sjokolade og drikker Cola. Det er søndagslivet ❤

 


Meg og katten Misa. 

 

Jeg fikk med meg i natt at Skam har begynt igjen, og gud som jeg gleder meg til denne sesongen med Isak som (mest sannsynlig) er homofil uten å ha kommet ut av skapet, så det blir spennende og dritbra!! Det er også noe jeg mener er viktig å legge fokus på, så thumbs up. Jeg skal starte å se senere! 

Ha en fin søndag videre!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg