Seriene jeg følger med på akkurat NÅ

 

 

American Horror Story

Herregud, 6 sesong er så bra! Jeg mener fortsatt at ingenting slår sesong 1, men denne er en flott nummer 2. Gleder meg vilt til hver torsdag da jeg kan se ny episode. 

 

Dexter 

En serie om en seriemorder som dreper folk som har drept andre uskyldige mennesker for å “rydde opp i gatene”. Denne mannen er også blodetterforsker og jobber sammen med politiet, ironisk nok. Jeg liker denne serien kjempegodt, den er veldig spennende og jeg ser den sammen med kjæresten min, storesøster og hennes samboer. 

 

Skam 

En skikkelig ungdomsdrama veldig mange norske ungdommer følger med på, inkludert meg! Den kan være litt teit også, men veldig spennende. 

 

Rob & Chyna 

Haha, reality altså <3 <3 Aner ikke om det kommer noe mer Keeping up with the Kardashians, så jeg følger iallefall med på denne! The Kardashian girls er iallefall litt med i den. Dette er en typisk serie jeg kan se på mens jeg holder på med noe annet, som kan stå på i bakgrunnen og jeg likevel får med meg hva som skjer! Dessverre er denne serien ferdig nå (?). 

 

 

4 kommentarer
    1. Victoria Larsen: Det er det verdt altså 😀 Iallefall Dexter, det er en serie jeg selv trodde skulle være kjempekjedelig, men viste seg til å være sykt bra!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg