Mine mest brukte Spotifylister

 

 

Jeg har faktisk hele 54 spillelister på Spotify, haha. Jeg telte nettopp og herregud så sykt mange! Jeg bruker jo tross alt bare max 10 av dem. 


Her sitter jeg i kjent stil. Med Hello Kitty-headsetet på, med beina opp i senga og pcen på fanget. 
 

Drink up er ei partyliste som bare inneholder elektronisk musikk. (Kan fint brukes under trening til energy boost)

Some good shit er ei liste med sanger jeg liker, men som nødvendigvis ikke passer inn i de andre listene. Rett og slett sangene jeg liker! 

Emomairho er lista fra 2011 og inneholder alt fra Linkin Park til System of a Down til Morgul. 

Old but gold. Tittelen sier seg selv! Gamle sanger jeg fortsatt syntes er kule eller liker. 

Childhood er ei lang liste med sanger jeg hørte på igjennom barndommen min, uansett om jeg liker dem idag eller ei, er det veldig koselig å høre gjennom lista fordi jeg får flashbacks! 

Mi framtidige rånelista begynte jeg å lage flere år før jeg fikk lappen, fordi jeg så veldig mye fram til å kunne høre på musikk mens jeg kjørte bil, hahaha. Den hører jeg faktisk på den dag idag når jeg kjører bil! Selvfølgelig ønsker jeg meg myyye bedre lyd i bilen min da, for høyttalerne mine suger virkelig. En bitteliten sub for litt fylde og helhet hadde absolutt ikke gjort noe det heller! Derfor høres mange av disse sangene jævlig ut i bilen min, dessverre. 

 

 

Del gjerne dine spotifylister med meg, jeg trenger ny musikk! Jeg har nemlig hørt ihjel de fleste sangene jeg har på listene mine. 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg