Jeg selger klær!

 

 

Jeg har tatt meg en runde i klesskapet der jeg virkelig måtte kill my darlings, altså velge å selge klær jeg ikke bruker særlig mye men syntes er fine. Her ble det en del, og jeg tenker jeg både skal dele dem i en facebookgruppe og her på bloggen. Noen vet kanskje at jeg bor i den lille byen Harstad og dermed må sende klær dersom noen av dere vil kjøpe og bor i en annen by. Derfor må dessverre frakt også komme i tillegg med mindre dere bor i Harstad eller nærområdet. 

 

Cardigan fra H&M i størrelse S (stor i størrelsen) Nypris: 299,- Selges for: 99,-


 

Genser fra Carlings i størrelse S. Selges for 39,-

 

Festlig vest-topp fra Bik Bok i størrelse S. Nesten ikke brukt. Selges for: 49,-

 

Kjole med skrått skjørt fra Cubus i størrelse S, kun brukt to ganger. Selges for: 99,- 

 

Peplumtopp fra Bik Bok i størrelse S. Lite brukt. Selges for: 49,-

 

Kjole fra Wish i størrelse ONE SIZE (tilsvarer S, men kan også passe M). Brukt kun en gang. Selges for: 49,-

 

Blondebluse fra Bik Bok i størrelse S. Selges for: 39,-

 

Kort topp fra Bik Bok i størrelse XS (litt stor i størrelsen). Brukt kun en gang. Selges for: 39,-

 

Peplumtopp fra Cubus i størrelse XS (stor i størrelsen, tilsvarer en stor S eller liten M). Brukt kun en gang. Selges for: 39,-

 

Singlet fra Bik Bok i størrelse XS (litt stor i størrelsen). Selges for: 29,-

 

Singlet fra Carlings i størrelse XS (litt stor i størrelsen). Selges for: 29,-

 

Shorts fra Carlings i størrelse S. Lite brukt. Selges for: 59,-

 

Shorts fra Cubus i størrelse 38. Aldri brukt. Selges for: 59,-

 

Jumpsuit fra Nelly i størrelse XS (stor i størrelsen). Brukt 2 ganger. Nypris: 299,- Selges for: 99,-


(Beklager for miniatyr-bildet. Fant dessverre ikke denne på Nelly.no lengre). Denne fikk jeg rett og slett ingen bilder av.
 

Selvfølgelig er klærne både i god stand og er nyvasket når dere får plaggene! Kommer i hovedsak til å bruke Vipps som betalingsmåte, men jeg godtar selvfølgelig kontant for de som henter klærne personlig, eller overføring til konto for dem som ikke har Vipps. 

 

Ønsker du å kjøpe klær hos meg, kontakt meg på en av disse måtene:

Send mail til [email protected].

Send en personlig melding til bloggsiden min på facebook.

Eller legg igjen en kommentar her! 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg