Julestemning allerede…

 

 

Dere hørte rett. Jeg er allerede i julemodus. Det var frost på bilen min i morgest, og snø på fjellene. Jeg har allerede tatt masse tester på start.no om blant annet “Hva syntes julenissen om deg?”, “Hvordan ser ditt juletre ut?” og “Hvilket julegodteri er du?”… Det frister helt sykt å høre på julesanger, men så langt skal jeg ikke gå! Hver gang jeg får julestemning såpass tidlig er jeg lei av det når julen først er her, haha. Der har dere meg folkens. 

Jeg husker spesielt en sommerferie med drittvær hver dag, og jeg satt der med julestemning. Så på julefilmer, drakk kakao og hele pakka. Jeg var så julefiksert at det var helt sinnsykt, og det varte i flere måneder. Men altså, julen er kjempekoselig, og er garantert min favoritthøytid. I fjor hadde jeg en tipp topp julefeiring både dagene før, selve julaften og dagene etterpå. Det er muligens derfor jeg gleder meg så mye i år, fordi jeg vet at jeg skal feire jul hos storesøsteren min og familien hennes akkurat som i fjor! 

 

Meg og søsteren min Tina. Hun har forresten også begynt å blogge, klikk på navnet hennes så kan dere sjekke den ut! 


 

1 kommentar
    1. Så koselig å lese! 😀 Æ glede mæ og masse t jul, og mest av alt t å feire den m dåkker <3 Bildan du har lagt ut her gir mæ gode minna, og d blir d i år også! 🙂 Can't wait :*

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg