Dagens sminke: Rose matter

 

 

 

I dag valgte jeg å sminke meg litt ekstra enn det jeg vanligvis gjør til en hverdag. Denne gangen prøvde jeg nøytrale løsvipper over “heavy” eyeliner uten noe øyenskygge. Og leppefargen Rose Matter av Jeffree Star liquid lipsticks. Fargen er såå fin! Det er uvant å se meg selv med vipper, for det er vanligvis noe jeg KUN bruker av og til når jeg er på fest. Det er kjempepent da, og ikke lenger særlig komplisert fordi jeg har blitt mer vant til å sette dem på. Disse er forresten fra Ebay, LINK HER.

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg