No body shame

 

 

Gjett hvem som fortsatt har julestemning? MEG. Jeg drakk julebrus igår, og det smaker så godt! I love it. 


Akkurat dette med julemusikk skrev jeg også om for et par dager siden, der jeg nevnte at jeg ikke skulle gå så langt. Til tross for det sang jeg “En stjerne skinner i natt” og “Tenn lys” mens jeg kjørte bil i går kveld… Ups! 

 

Ellers var jeg på cafè sammen med lillesøsteren min idag. Det var koselig, og jeg savner maten noe sykt akkurat nå, for jeg er veldig sulten, haha… Jeg drakk slush (noe jeg seriøst er avhengig av og elsker) og spiste kylling-boboli. Jeg var også innom H&M der jeg kjøpte en nudefarget body jeg blant annet skal trene pole i. Den kan jo selvfølgelig også brukes med ei bukse, et skjørt eller en shorts over! Fargen går litt i ett med huden min, noe som sikkert ikke egentlig skal være meningen. Men jeg syntes det ser litt kult ut da, iallefall med tanke på dansingen som gjerne kan se litt artistisk ut. 

Også tenker jeg at det er helt innafor å legge ut et bilde av meg selv med bodyen på, for dere har tross alt sett meg i klærne jeg trener i: kort treningsshorts og treningsbh. Helt uten noe annet 🙂 Det er no body shame her i gården! 


 

2 kommentarer
    1. Så koselig d så ut! <3
      Og den bodyen va knallfin, æ har dilla på nude farga så æ må kjøpe sån når æ får penga! 🙂

    2. Tina: Ja, den e skikkelig fin! Det kjipe e at denna og en til i nudefarge i en anna størrelse va den siste som hang igjen der 🙁 Men den kan jo finnes på nettsida!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg