Aldri bli stor, takk

 

 

Jeg har to tantebarn jeg er superduperglad i, og jeg har sittet og sett på bilder (veldig typisk meg) og mimret tilbake til da de to søte var små. De er såklart enda små, men ååh! For en nydelig tid, også var de jo så utrolig søte. 

 

Eliah (den største av dem) da han var 7 måneder gammel.

 

Her var han vel snart 2 år, sjekk den babyhånda!!! Han er så søt. 

Dan Emrick, eller “Emmitt” (den minste av dem) som 6 måneder gammel.

 

Tnååå, her er han igjen i et gresskarkostyme like før halloween, bare litt over 1 år. 

 

De er selvfølgelig nydelig skjønne idag også, men det er rart å tenke på at denne tiden aldri kommer tilbake! Jeg savner det veldig, men tiden går videre. Selv om jeg ikke har særlig lyst til at de skal vokse mer nå ❤ For noen uker siden ble minstegutten Emmitt 3 år, og størstegutten Eliah fyller 5 år på fredag. I dag skal jeg og kjæresten på besøk til dem, gleder meg! 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg