Uken som gikk…

 

 

Ukas høydepunkt

Denne uka har definitivt høydepunktet vært å få lønn for forrige måned, haha. Det er herlig å se at utgiftene går sin naturlige gang med tanke på betaling. Neste måned derimot, får jeg ikke lønn i det hele tatt eller kjempelite (hvis jeg er så heldig og får jobbe litt snart). Kan vel også si at både bursdagen til tantebarnet mitt og bursdagen vennen min Stian har vært et fint høydepunkt i uka! 

 


Sminken jeg hadde i bursdag på lørdag! (Jeg brukte Ruby Slipper på leppene og den skal jeg seriøst aldri bruke igjen med mindre det er snakk om 5 minutter, for den begynte å flake seg skikkelig slik at jeg kunne “rive” den av lett som bare det, og ikke minst var den klissete og skilte seg en del etter den hadde “tørket” som den egentlig aldri gjorde) 

 

Ukas cravings

Jeg har egentlig hatt mest cravings på sjokolade denne uka. Kjipt at jeg ikke tåler det sånn kjempebra, men litt om gangen går greit! I dag kjøpte jeg 10 småsjokolader på Europris for 25 kroner, heaven. 

 

Ukas tanke

Jeg har tenkt en del på å selge bilen min. Sad but true, og det er jo absolutt nødvendig å ha bilen min med tanke på at jeg er tilkallingsvikar i forskjellige barnehager der jeg ikke særlig lett kan komme meg mellom med buss, MEN når jeg har hatt såpass lite jobb har jeg ikke råd til å betale utgiftene til bilen min. Det er en ond sirkel det der. Flytter jeg ut av byen til sommeren så selger jeg garantert bilen min, om jeg ikke gjør det nå. 

 

Ukas innkjøp

Jeg har enda ikke fått den da, men boka til Sophie Elise er forhåndsbestilt slik at den skal komme hjem til meg på fredag denne uka. Gleder meg vilt til å lese den, og det er nok verdt det! 

 

 

Ukas nedtur

Å ikke få jobben jeg var på intervju til var nok det kjipeste med denne uka. Men sånn er livet, og det er mange om beinet når det er snakk om jobber. Noen var nok mer kvalifisert enn meg, og det får jeg leve med! 

 

 

6 kommentarer
    1. Virker som en fin uke alt i alt, selv om det både er kjedelig å ikke få jobben man har søkt på – og tanken på å selge bilen. Man blir liksom så mye mer låst når man ikke har bil 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg