Første dag på jobb og et nytt jobbintervju

 

 

Jeg har vært våken siden klokken 3 i natt. To timer var det eneste jeg fikk til å sove. Jeg har vært utrolig trøtt og sulten i hele dag, og har utrolig nok kommet meg gjennom denne dagen til tross for svimmelhet, kvalme, hodepine, første jobbdag i ny barnehage, jobbintervju og et par timer på lekeland sammen med storesøster og tantebarna mine. 

Det gikk bedre enn forventet på jobb, jeg har nettopp begynt å bruke en lånetelefon som er betydelig bedre enn min forrige. Jeg hadde en Samsung S4 Mini, mens denne er en vanlig Samsung S4, men jeg må si det er forskjell altså! Akkurat nå sitter jeg med pcen på fanget og med føttene opp i senga for å prøve å slappe av, jeg har nemlig så vondt i beina at jeg ikke klarer å gå. Det kjennes ut som intense voksesmerter, men det vet jeg jo det ikke er siden jeg er ferdigvokst. Fikk disse type smertene også spesielt når jeg hadde hatt en lang dag på jobb med mye ståing og gåing rundt. Det blir tusen ganger verre om jeg står oppreist, så det vil jeg helst slippe. Det er nå jeg virkelig skulle ønske jeg hadde superkrefter som kunne dra ting til meg som jeg egentlig må gå for å hente… Livet altså. 

 


 

Men, I did it!!! Jeg kom meg gjennom dagen, og så skal jeg snart hente kjæresten på jobb og imorgen er det opp tidlig for å rekke timen på sykehuset. Håper bare så inderlig jeg kan sove litt mer enn bare to timer i natt da. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg