Uken som gikk…

 

 

Ukas høydepunkt

Det har vel mest sannsynlig vært å ha hatt to jobbdager, for da vet jeg at jeg iallefall får lønn for to dager i neste måned. Wohooo! Da blir to av de faste utgiftene betalt. 

 

 

Ukas cravings

Denne uka har jeg hatt cravings på litt forskjellige ting egentlig. Blant annet sjokolade, julebrus og pizza. 

 

Ukas tanke

Vel, det jeg har tenkt mye på kan jeg dessverre ikke fortelle her. Men jeg kan iallefall fortelle at jeg har tenkt mye på halloweenfesten som skal være om et par uker, kostymet mitt og dekorasjonen til festen! Gleder meg utrolig mye til å stelle istand både huset og meg selv sammen med storesøster. 

 

Ukas film 


 

Requiem for a dream! Denne så jeg egentlig forrige uke, men det er en veldig bra film om narkotika som virkelig legger fokus på bakdelene med et rusmisbruk. 

 

Ukas innkjøp

Det blir garantert Lycke-veska jeg kjøpte på tilbud under prisfest-uka til Amfi! 

 

Ukas nedtur

Ukas nedtur må nok definitivt være timen jeg hadde på sykehuset på torsdag der jeg fikk vite at jeg ikke kommer til å få mer oppfølging angående endometriosen. Det vil si: jeg har prøvd det meste av prevensjonsmidler uten at det har endret noe som helst, og nå er det ikke mer jeg kan gjøre. Det hemmer meg jo fra å gjøre hverdagslige ting, rett og slett fordi jeg har så sterke menssmerter to dager i måneden at jeg blir sengeliggende. Jeg får se hva jeg gjør videre, eller om jeg rett og slett venter til “bolle i ovnen”, som jeg skrev i forrige innlegg. 

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg