På tide med barn?

 

 

I dag var jeg på sykehuset til undersøkelse. Noen av dere vet at jeg får oppfølging hos Gynekologisk poliklinikk grunnet endometriose (sterke menstruasjonssmerter), men etter idag blir det ikke mer oppfølging. Jeg har prøvd mange forskjellige prevensjonsmidler i håp om at smertene skal minske. Flere typer p-piller, minipiller, spiral og sprøyte blant annet. Det er dessverre ikke så mange flere ting jeg kan prøve for at det skal bli bedre, og jeg må derfor leve med det.

Jeg har hørt at det ordner seg for en del etter å ha fått barn, men det er jo noe jeg ikke har tenkt til med det første. Jeg er derfor veldig frustrert og lei idag, og har dessuten et par andre problemer jeg ikke fikk noe løsning på. 

 


 

Jeg får bare rett og slett vente til det blir bolle i ovnen en vakker dag. Slapp av pappa, jeg stresser ikke med det enda! Først friåret, deretter studier, deretter jobb eller videre studier, SÅ kanskje en baby en eller annen gang etter det. Jeg tar det med ro på babyfronten, men jeg vil jo helst unngå vente med å få barn til jeg er 40 da, hvis dere skjønner. Tiden vil for mange “aldri” være rett til å få barn, men noen ganger skjer det uventet og uten at det egentlig passer seg. Sånn er vel livet, men helst en plass mellom 23 og 30 for meg iallefall. 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg