Rare fakta om meg

 

 

👀 Dette har jeg før nevnt. Babyhender! Eller, jeg kaller det for babyhand, da. Jeg har opp gjennom alle årene vært helt hekta på varme, myke hender, spesielt babyer eller barn. Likevel måå jeg kjenne på hånda til kjæresten og lillesøster. Hver gang kjæresten har dusja eller sovet, syntes jeg han er spesielt varm, og da lar jeg han ikke være i fred altså! 


Haha, meg hele tiden. 

 

👀 Når jeg er kvalm eller har vondt i magen, er det bare enkelte sanger jeg takler å høre på. Aller helst vil jeg høre på Evanescence, og sånn har det faktisk alltid vært siden jeg har liten. Jeg husker en gang jeg var hjemme fra skolen da jeg gikk på barneskolen fordi jeg hadde vondt i magen, og da jeg satt med storesøsters pc, spilte Super Mario på 1001spill.no og hørte på Evanescence, gikk det alltid litt over. 

 

👀 Jeg prater og sier utrolig mye rart i søvne. Det har jeg både hørt masse fra kjæresten min og min bestevenninne Lisa. Nylig sov jeg sammen med Mathias, og da han prøvde å liste seg ut av senga uten å vekke meg sa jeg “Æ må tisse men æ tørr ikkje”, også sa han at han kunne følge meg, og da svarte jeg “Nei men æ tørr ikkje, det e tenner der”, også bare sovna jeg igjen. Hahaha?!?!?! Jeg sier ting som ikke gir mening i det hele tatt. En gang spurte jeg også om vi “skulle gå å peiling (?) ute”. Dette vurderer jeg å lage et eget innlegg om.

 

Et koselig bilde av meg som sovna forrige helg. Tror forresten jeg begynte å våkne akkurat der, fordi kjæresten og kompisen drev og la ting på meg, og stakk meg med tryllestaver. 

 

👀 Jeg gjør ALT for å unngå urinveisinfeksjon. Det vil si at jeg følger alle “tips and tricks”, tar tranebærtabeletter, får panikk om jeg fryser når jeg sitter eller fryser på beina og tør aldri å holde meg for lenge om jeg må tisse. 

 

👀 En annen veldig rar og kanskje også litt ekkel fakta om meg er at så snart jeg ser flak av hud/død hud, klaaaarer jeg ikke å se det. Jeg MÅ rive det av. Jeg får helt panikk om jeg ser at kjæresten har noe sånt, da må jeg virkelig rive det vekk, og jeg kan holde på å begynne å gråte hvis jeg ikke får lov. Kødder ikke engang! (Holdt forresten på å bli gal når jeg hadde tatt Baby Foot-behandling og føttene mine begynte å flasse noe ekstremt). 

 

👀 Jeg takler heller ikke å se lange neglebånd, og ser jeg det på meg selv er alle nede etter max 2 minutter. Ser jeg det på kjæresten, må jeg dra de ned på han også! Haha, herregud… Mathias må gå gjennom mye rart. 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg