Her kan du kjøpe sminke for kun 1 dollar

 

 

You heard me! På nettbutikken ShopMissA koster alt sammen 1 dollar. Jeg slo på stortromma og kjøpte ting til både meg selv og til andre i julegave for 23$. Altså 23 ting! Utrolig lurt ettersom de har mye kult, både løsvipper, applikatorverktøy, sminkekoster og diverse andre ting som truser, sokker, smykker og eyelinere. Det meste innenfor sminke finnes her!

Jeg har kjøpt masse forskjellig, og det er veldig smart å kjøpe et par småting for å legge i julegaver til både familie og venner. Det er tross alt så billig, og forhåpentligvis bra! Jeg prøvde storesøsters leppeskrubb derfra, og den funket kjempebra! (Den fikk 4,5 av 5 stjerner, og det var rundt 80 stykker som hadde skrevet tilbakemelding på dem, ganske bra spør du meg) 

 

 

OBS! Det kan ta en god stund før det kommer fram i posten, så om du skal satse på julegaveinnkjøp vil jeg anbefale å gjøre det snarest ettersom det gikk over en måned med venting for noen. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg