Ingen uke som gikk

 

 

Denne gangen orker jeg ikke å skrive et “uken som gikk”-innlegg. Jeg har ikke hatt noen høydepunkter eller oppturer denne uka for å være ærlig. Selvfølgelig kan jeg se på “hei se her kan dere lese detaljert om selvmordsforsøket mitt”-innlegget som et høydepunkt fordi det skapte mye mer oppmerksomhet enn jeg hadde trodd, og fordi jeg føler meg bedre og lettere etter å ha skrevet det. 

 

 

Men ellers da? Jeg er sykemeldt i to uker fordi jeg ikke klarer å komme meg på jobb om dagene. Det er veldig tungt, men det er best å slippe den forpliktelsen mens jeg, legen og NAV prøver å finne ut hva som blir best for meg framover. En ting vet jeg, og det er at jeg skal studere. Forhåpentligvis til neste høst, jeg bør da være “frisk” innen da vil jeg tro. Iallefall friskere enn jeg er nå! Er veldig klar for å studere noe jeg ser for meg at jeg kan jobbe med. 

 

2 kommentarer
    1. Så bra at du følte deg lettere ved å dele det her. Jeg har tenkt til å dele noe personlig selv også, men jeg venter litt med det tror jeg.. Så kjedelig! God bedring!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg