Pakke i posten: Blivakker

 

 

Da jeg kom inn romdøra idag så jeg en pakke liggende på senga fra Blivakker. I går ettermiddag fikk jeg melding om at den var shippet, og allerede idag var den her! Til tross for av jeg bor i Nord-Norge, og jeg må virkelig si jeg er imponert ettersom det også er gratis frakt. 

Innholdet var denne gang selvbruningen St. Moriz og en selvbruningsvott fra Cocoa Brown. Jeg har hørt mye positivt om selvbruninga, men har aldri prøvd den før. Siden den var så billig og jeg ikke er superkresen bestemte jeg meg for å prøve den! Om jeg liker den kommer det nok et innlegg med før og etter- bilder osv. 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg