Ferdig med Forbilde

 

 

Som jeg nevnte tidligere forhåndsbestilte jeg boka Forbilde skrevet av Sophie Elise. En sykt bra bok med mange ting å kjenne seg igjen i. Jeg hadde ikke sett for meg at det noensinne skulle være så gøy å lese om Harstad, både min og Sophies hjemby, men det var det så absolutt. Fordi jeg kjente igjen steder, jeg kjenner en av personene som blir nevnt i boken og det var veldig gøy å tenke at “herregud, disse plassene ser jeg nesten daglig, denne personen kjenner jeg”, og at folk fra hele Norge leser denne boka. 

Jeg anbefaler på det sterkeste å lese denne boken fordi det beskriver hvordan et tenåringsliv i Harstad (og sikkert hvor som helst) kan være. Også vil jeg tro at spesielt de som føler de har veldig mye i mot Sophie Elise ville forstått henne bedre etter å ha lest denne. For hun er faktisk et menneske, ikke et objekt. 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg