And the winner is

 

 

Nå er det ikke lenge igjen til vi får vite hvilken president USA får de neste fire årene. Jeg kan si med en gang at jeg ikke støtter hverken Hillary eller Trump, men heller hun enn han. Men så har jeg satt meg veldig lite inn i dem og hva de står for dypere sett. Det jeg vet med sikkerhet er at jeg syntes Trump er en idiot med teite argumenter og dumme utsagn som både er rasist, kvinnediskriminerende og homofobisk, noe jeg hater. 

 


 

Det rare er at de står ganske likt, og at det kan bli en av dem. Men hvem det blir aner jeg ikke, og jeg har egentlig ingen tro for en av dem. Jeg blir ærlig talt redd om det blir Trump, og da forbereder jeg meg på å se hele verden bli fucka over. Det er noe jeg forsåvidt forventer meg uansett, bare ikke i like stor grad… 

 

Hvem tror dere vinner valget? 

8 kommentarer
    1. Av de to- forhåpentligvis Hillary. For å være helt ærlig så synes jeg vel strangt tatt demokratenes Bernie Sanders hadde vært enda bedre, men en ting er sikkert: man trenger ikke en kvinnehatende rasist som president i USA!

    2. Trur Hillary vinn med liten margin, men blir ikke overraska om Trump sku vinne. Personlig håpe æ på Hillary, mest fordi æ ikke takle trynet på Trump og synes det e helt på jordet at en sånn fyr skal få æra av å være president. På den andre sida ser æ mange sir at det hadde vært bedre om Trump vinn siden han bare e en idiot, mens Hillary e korrupt som faen og dermed e dritskummel å skulle ha som president. Folk sir og at sjangsen for en ny krig mellom usa og russland mye større med ho som president, så æ ane virkelig ikke kem som e bedre. Fremtida blir spennanes uansett kem som blir valgt i allefall.

    3. Lisabeth: Nei, det e vanskelig! Tåle heller ikke trynet på Trump, mest på grunn av holdninga hans og meiningen om enkelte menneska, I hate it 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg