Uken som gikk

 

 

Ukas høydepunkt

Det var bursdagen min som var igår og bursdagsfeiringa jeg hadde på lørdag! Jeg hadde det veldig fint, og hadde et gøy selskap med gode venner. 

 

Ukas cravings 

Cola, uten tvil. Som nevnt tidligere har jeg hatt utrolig lyst på cola denne uka som har vært, og ikke pepsi, pepsi max, cola light, zero, life, what so ever. Kun den originale colaen. 

 

 

Ukas tanke

Jeg har ikke tenkt på så mye “stort”, men jeg tenkte en del på samtalen jeg skulle ha idag med Ambulant Team (det gikk bra, og jeg er henvist til psykolog for realsies). 

 

Ukas film 

 

Denne uka har jeg ikke sett på film, men jeg kan vel likevel komme med en anbefaling. BURLESQUE. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg allerede har sett den, eller hvor mange ganger jeg kommer til å se den igjen (det blir mange iallefall). For å si det kort handler filmen om ei jente (Christina Aguilera) som flytter til Los Angeles og oppdager en Burleqsue-klubb som hun prøver å skaffe seg jobb på som danser og sanger. Jeg blir aldri lei, og syntes den er like bra hver gang. Det er en musikal forresten, men sangene digger jeg. 

 

Ukas innkjøp

Det blir vel all tapasen til bursdagen + nesespray, haha? Har ikke bilder av det da. 

 

Ukas nedtur

Faktisk kommer jeg ikke på noen nedtur med uka som var, kanskje et par småting, men ingenting som topper det verste av det verste liksom. 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg