Smashbox: Color Correcting Primer

 

 

Pappa har vært på Tax-free = jeg har fått sminke! Denne gangen har jeg fått en GRØNN primer fra Smashbox som skal redusere rødheter i ansiktet, noe jeg har mye av ettersom jeg har atopisk eksem. Jeg vet ikke om den faktisk reduserte rødhetene mine, litt kanskje! Men foundationen satt seg mye bedre og ser ut til å ha bedre dekkevne med denne primeren under. Det er veldig positivt for min del da, ettersom jeg har en dyr foundation og ikke kan kjøpe ny med det første! Har ikke vært fornøyd med dekkevnen, og ønsket meg gjerne litt mer. Har egentlig ikke en ordentlig primer bortsett fra NYX pore filler, men den er noe jeg syntes tetter igjen (ligger i navnet), så den bruker jeg bare på nesa, under leppene og ikke i hele ansiktet. 

 


 

Jeg føler meg forresten bedre idag, jeg er litt tjukkere i halsen, men nesesprayen gjorde sitt! Jeg er ikke i tipp topp form, men jeg skal iallefall feire bursdagen min i morgen, så det blir bra! På søndag blir det kanskje en dagstur til Sverige, på selve bursdagen min. Jeg har lenge tenkt på å få kjøpt litt julegaver og diverse ting før jul, så det passer ypperlig. 

 

6 kommentarer

Siste innlegg