Uken som gikk

 

 

Ukas høydepunkt


(17. mai 2014, hahaha…)

 

Meg helt til venstre, Eliah, storesøsteren min og Dan Emrick aka Emmitt. 

Bursdagen til lillesøsteren min igår var ukas høydepunkt! Hun har bursdag akkurat ei uke etter meg, og det ble feiring med familie. Kjempekoselig, og jeg ser veldig fram til å spise kakerester idag! 

 

Ukas cravings

Nok en gang Cola (kuuun den originale). 

 

Ukas tanke

Denne uka har jeg tenkt mest på hva som skjer videre, og at de pengene jeg har nå som jeg fikk til bursdagen min må gå til julegaver og et par regninger jeg får i måneden, for jeg får faktisk ikke inntekt framover. Det vil si at regningene mine ikke kan bli betalt. Det er ufattelig kjipt, men på en eller annen måte må det bare gå.

 

Ukas film 

The Theory of Everything så jeg på fredag sammen med kjæresten min og samboeren til storesøster. Det er en film basert på livet til Stephen Hawking (en av de smarteste personene i verden). Utrolig fin film, jeg likte den veldig godt! Den anbefaler jeg på det varmeste.

SPOILER WARNING: Jeg skulle ønske jeg kunne si at den nye filmen om Harry Potter-universet er ukas film. Det er samme skuespiller som spiller hovedrollene både i The Theory of everything og Fantastic beasts and where to find them, men jeg likte han betydelig bedre som skuespiller i Stephen Hawking-filmen. 

Altså, nå sier jeg ikke at jeg mislikte Fantastic beasts and where to find them, og jeg gleder meg selvfølgelig til å se resten! Det kan ha noe med å gjøre at jeg hadde for høye forhåpninger til filmen, og at den ikke helt toppet forventningene. Men den er jo bra da, det eneste er at jeg likte The Theory of Everything bedre. 

 

Ukas innkjøp 

Julegaver (det kan jeg jo dessverre ikke legge ut), vippeextensions og disse to bøkene!

 

Ukas nedtur

Mest sannsynlig å høre at jeg kanskje kan ha bipolar lidelse, men det er fortsatt usikkert da! 

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg