Let it snow

 

 


 

I kveld skal jeg ut, folkens. Ikke at det egentlig er noe særlig spesielt med det. Jeg er så happy fordi det endelig har kommet snø!!!! Jeg er klar over at det er meldt regn i neste uke da, men det blir greit så lenge det varer. Julestemningen er på topp for å si det sånn! 

Etter det jeg tror er det sikkert veldig mange år siden snøen har kommet så tregt som i år. Det har kun snødd LITT en gang før i november, ingenting ellers. Nærmere bilder av sminken kommer nok senere, for jeg har ikke så veldig god tid akkurat nå. 

 

Ha en fin lørdag! 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg