Uken som gikk – Uke 48

 

 

Ukas høydepunkt: 

Fredag, da jeg og kjæresten dro på besøk til samboeren til storesøster. Vi laget minipizza og så en bra film som het Awakenings! Lørdag var også et høydepunkt i uka, der jeg, kjæresten og noen venner så Harry Potter og senere dro til byen. 

 

Ukas tanke: 

Tankene mine denne uka har gått mest til frustrasjonen over mitt lave snitt fra videregående, at jeg ikke kan ta opp matte og naturfag fra VG1 fordi jeg har et høyere nivå av disse fagene fra VG3. Likevel må alle disse stå på vitnemålet, og det er veldig rart at jeg ikke kan forbedre karakterene fra VG1, når de tross alt står påført på vitnemålet. Det irriterer meg grenseløst, for på VG1 var jeg en drittunge som skulket, dreit i skolen og ikke engang orket å løfte fingeren for å gjøre en innsats i fagene. Skulle ønske jeg kunne gjøre noe med det, men det kan jeg dessverre ikke. Det betyr også at jeg må studere noe jeg ikke har lyst til. 

 

Ukas cravings:

Denne uka har det overraskende nok ikke vært cola. Fanta lemon og snickers har vært tingen! 

 

Ukas film:


 

The Shawshank Redemtion er uten tvil ukas film. Denne er faktisk den filmen som er aller best rated på Imdb (9,2 av 10), og det forstår jeg! For å gi en kort handling som ikke avslører noe, kopierer jeg rett fra Wikipedia: “Filmen skildrer hovedsakelig Andys liv i fengsel etter at han er dømt for mordet på sin hustru og hennes elsker, til tross for at han hevder å være uskyldig.” 

 

Ukas innkjøp: 

More books! Jeg har nå kjøpt to av de fire Calendar Girl- bøkene på engelsk. Har hørt de er bra, så jeg ser fram til å lese dem, jeg tok ikke sjansen på å kjøpe alle fire i tilfelle jeg ikke liker dem. 

 

Ukas nedtur: 

Sikkert at jeg fikk mensen på tirsdag, og våknet med de jævligste smertene på lang tid. Livet som jente.

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg