Vippeextensiondrømmen som ikke gikk i oppfyllelse

 

De av dere som leser bloggen min vet at jeg for to uker siden fikk lagt på vippeextensions hos ei venninne, og jeg er superfornøyd! Det som gjør meg så frustrert, er at jeg bruker lesebriller. HVORFOR tenkte jeg ikke på det? Vippene er jo altfor lange, slik at de hele tiden kommer borti brillene. WHYYYYY? Jeg må derfor ha brillene langt nede på nesa, noe som gjør vondt. Jeg kommer dessverre ikke til å kunne ta påfyll, og jeg begynner å bruke vippeserum istedet. Det å ha lange vipper blir en liten avhengighet merker jeg, haha! Jeg har jo sluppet å sminke meg, så og si.  

Ettersom designet er oppdatert, har jeg også oppdatert et gammelt innlegg om meg selv, det kan dere lese HER eller trykke på knappen øverst på siden der det står “Om meg“. 

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg