Hvilket Hogwartshus er du i?

 


 

Slytherin: Proud, ambitious and cunning

Ravenclaw: Wit, learning and wisdom

Gryffindor: Courage, bravery and determination

Hufflepuff: Hard work, patience, loyalty and fair play

 

De fleste vet at jeg elsker Harry Potter, og nå har jeg tatt utallige tester for å finne ut hvilket hus på Howgartsskolen jeg tilhører. Jeg fikk forskjellige svar hele tiden, men fikk for det meste Hufflepuff eller Ravenclaw. Men så registrerte jeg meg på Pottermore, som den Harry Potter- fanen som jeg er. Det viste seg at jeg tilhører Hufflepuff og har en oter som patronus! 

Jeg syntes det er veldig gøy å lese inne på Pottermore, og jeg finner alltid ting veldig interessant. Harry Potter in my ❤ 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg