Saturday makeup

 

 

 

Dette var lørdagens sminke! Jeg syntes selv at øyesminken ikke ble noe særlig bra, og det var aller første gang jeg prøvde å sminke øynene mens jeg har vippeextensions. Eyelineren ble spesielt dårlig, for er det noe jeg virkelig hadde trenger øving på, så er det eyeliner. Her kan dere se en liste over sminkeproduktene jeg har brukt: 
 

Baseprodukter: 

Shashbox Photo Finish Color correcting primer – Grønn

Smashbox Photo Finish primer water

NYX Pore filler primer 

Urban Decay Eyeshadow primer Potion – Eden

 

Ansikt:

Sensai fluid finish foundation 

Til concealer: Dermacol foundation 

Til contour: The balm Bahama mama 

Til highlight: The balm Mary Lou manizer

 

Øyne:

ABH Modern renaissance palette i fargene Tempera som base, Raw Sienna som crease, Red ochre i midten og Cyprus Umber ytterst 

H&M liquid eyeliner 

Vippeextensions av Kamyslashes 

Maybelline Lash sensational mascara

 

Bryn:

ABH dipbrow pomade 

Kicks brow brush 

Til fremheving: Dermacol foundation 

 

Lips:

Lip kit by Kylie – Koko

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg