Hvilken dag i desember er det idag?

 

Disse bildene ble tatt for et år siden. 

 

DET ER 1. DESEMBER IDAG! Julestemninga er på topp for å si det sånn, men snøen derimot er omgjort til sørpe og slaps. Flaxloddkalenderen er kjøpt inn, og jeg vinner sikkert ikke noe i år heller, men det er jo lov å håpe! 

Jeg har veldig lyst til å bake julekaker, spesielt Sarah Bernhardt- kake og oreokuler, selv om det kanskje ikke er helt “julekake” da. Jeg skal se hva jeg får til, så deler jeg selvfølgelig oppskrift og resultat! 

 

Det er jul folkens!!!!!!!!!!

 

 

6 kommentarer
    1. Det har ikke helt gått opp for meg enda at vi faktisk er i Desember, kjøpte julebrus og alt som skulle til for å få stemningen, men har ikke klart å fått noe stemning enda ! Håper den kommer! 🙂 Fin kjole du hadde på bildet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg