10 ting jeg gleder meg til i desember

 

 

 

– Å se Nissene over skog og hei. Det er så gøy! Også er det lenge siden jeg har sett det, ca. 2012. 

– Drikke masse julebrus. Det gir meg ikke bare julestemning, det smaker også helt utrolig godt! Rødbrus/julebrus er en av mine favorittbruser. 

– Å høre på julemusikk mens det er sosialt akseptabelt. Dette har vært en struggle nesten hele året. Julemusikk in my heart. 

– Å se om jeg vinner noe i flaxkalenderen. Det er så spennende hvert år! 

– Lillejulaften og dens tradisjoner. Pynting av juletreet, grøt til middag (selv om jeg egentlig ikke liker det så godt), og det er vel det store. Kanskje også Hovmesteren på TV. IKKE MINST å legge alle gavene under treet! 

 


Julaften for et år siden 

 

– JULAFTEN! Dette er altså mitt høydepunkt. Hver julaften drar jeg sammen med pappa og søstrene mine på kirkegårder til avdøde slektninger for å sette noen lys på graven deres, også ser jeg Tre nøtter til Askepott dersom jeg har tid. Denne jula skal jeg spise middag hos kjæresten, og deretter skal vi til storesøster og hennes lille familie for å ha det gøy sammen med barna, pakke opp gaver og sikkert se en koselig film. 

– Romjula. En annen tradisjon er at bestemor bestandig har middag/koldtbord første eller andre juledag der nesten hele familien samles for å spise og kose oss. Det er virkelig ikke jul uten! 

 

 

– Å pynte meg. DET er faktisk noe av det viktigste. Jeg elsker virkelig å pynte meg, gå i pene klær og sminke meg masse! 

– Siste julegavehandel og innpakkingen. Noe av det koseligste jeg vet er å gi gaver til andre, dermed også det å pakke inn gavene! Å høre på julemusikk mens jeg gjør det er 10/10. 

 


 

– Nyttårsaften. Tenk det, det er kun denne måneden igjen så er det et helt nytt år – 2017! Jeg har enda ikke planlagt hva jeg skal gjøre på nyttårsaften, hvor jeg skal spise eller om jeg skal dra på fest eller ikke. Noe gøy og koselig blir det iallefall!

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg