Jeg starter med iGlow!

 


 

Hei, mine kjære lesere og beklager for at jeg ikke blogget igår. Det gikk seg aldri til, men men. I går fikk jeg julegaven min fra mamma, nemlig vippeserumet iGlow! Som tidligere sagt kan jeg ikke ta påfyll av vippeextensions ettersom jeg er avhengig at å bruke lesebriller av og til, og vippene kommer borti. Det var fint så lenge det varte, men nå er det på tide å (forhåpentligvis) ha lange, naturlige vipper istedenfor. 

Jeg bestemte meg for å med en gang teste serumet på halsen, og å vente 24 timer for å se om det har blitt noen reaksjoner. Det er nå over 24 timer og ingenting har skjedd, så mon tro om det nå er trygt å prøve på øynene? Jeg håper det! Huden min har en tendens til å reagere på veldig mye, spesielt huden rundt øynene. Jeg følger iallefall bruksanvisningen til punkt og prikke, og er veldig spent på å se om vippene mine blir noe lengre etter et par måneder! 

 

Jeg deler selvfølgelig et resultat med dere, uansett hvordan det blir. Stay tuned!

5 kommentarer

Siste innlegg