Uken som gikk – Uke 49

 

 

Ukas høydepunkt:


(Det er meg og typen som blir nevnt her, haha)

Ettersom dette mildt sagt har vært ei kjedelig uke, har den heller ikke hatt noen høydepunkt. Kanskje da jeg og kjæresten har sett Dexter sammen med storesøster og samboeren hennes. Det er bestandig koselig! I går ettermiddag var vi der, og hadde tatt med oss to store pizzaer fra Bella Napoli (jeg er fast kunde). 

 

Ukas sang: 

Jeg tenkte å begynne med ukas sang også! Denne uka blir det Nameless av Northlane. Det er jo egentlig ikke en ordentlig “sang” eller hva man skal si, men heller en mellomting mellom to sanger i et album. Jeg syntes den er veldig bra da, og hører på den nesten hele tiden. Syntes det etter 1:16 er sykt kult! Jeg skulle ønske de laget en lengre sang av denne da, for det hadde jeg likt veldig godt. 

 

Ukas cravings: 

Slush fra Nomis!!! Det var jeg så heldig å få drikke også. 

 

 

Ukas innkjøp:

Bensin på tanken, I guess. 

 

Ukas film: 

Me before you. Herregud altså, som jeg gaula. Jeg har allerede lest boken, og etterfølgeren, så jeg visste jo godt hva som kom til å skje. Det gøye er at de fleste tingene i filmen var HELT likt som jeg hadde sett det for meg, så det var veldig kult. 

 

Dere kan jo se…

 

Ukas nedtur: 

Den største nedturen er nok at bestemoren min brakk et bein i skuldra da hun falt en dag i uken. Syntes veldig synd i henne, og jeg håper det blir bedre snart! Ellers mista jeg beautyblenderen min i do igår da jeg skulle sminke meg… SOM JEG KUN HAR FÅTT BRUKT TO GANGER!!!?!?!

 

Heldigvis var dassen rein sånn sett, så jeg tok den opp med en gang jeg mista den, la den i vasken og satte vasken på fullt, henta zalo, vasket og skrubbet veeeeldig nøye, og etterpå sprita jeg den med antibac. Så jeg tror den er godkjent nå da! Bare utrolig kjipt, jeg nekta virkelig å kaste den ettersom den koster 200 kroner og jeg kun har brukt den to ganger! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg