Surkepia

 

Dagen har vært dritt så langt. Jeg våknet for det første opp etter et helt jævlig mareritt, også har jeg tenkt ufattelig mye på det innlegget jeg skrev igår, og jeg føler ikke jeg kommer meg noen vei i det hele tatt. Jeg vil helst unngå å ta opp hele videregående igjen liksom. Det er så mye irritasjon og frustrasjon inni meg idag, at dere aner ikke. Jeg tenker på ting som gjør meg fly forbanna, jeg tenker på framtiden og hva jeg egentlig har å strekke meg til. Jeg tenker på at jeg er i en liten økonomisk krise akkurat nå. Ærlig talt er jeg veldig bekymret. Livet skal ikke være enkelt, ser jeg. Får håpe jeg vinner i den jævla flax-kalenderen da. 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg