Mairho buys things

 

I dag har jeg kjøpt noe av det viktigste man trenger: truser, vin, kosedress. Og selvfølgelig ei dressbukse og ei lue. Jeg har en stund vært på leting etter ei dressbukse som ikke er for lang eller slapp. ENDELIG fant jeg ei som passer til lave meg! 

 


Dressbuksa er fra Bikbok, og koster 399,- 


 

ROSA KOSEDRESS FOLKENS. Jeg bruker den i dette øyeblikk, og kommer sikkert til å bruke den ei uke i strekk om jeg kjenner meg selv rett. Haha, neida. Joda. 

Her skulle jeg forresten prøve å hoppe og sånt. Kjent stil fra outfitbilder til bloggen da jeg gikk på barneskolen. Å ta bilder på selvutløser mens man hoppet var stas. 

Kosedressen er fra Cubus og koster opprinnelig 499,-, men er på tilbud til 299,- nå! 


Yeah. 

 

De andre tingene jeg kjøpte er kanskje ikke så viktige. Spesielt siden de to Love2wear-trusene er “mensentruser”, om dere skjønner hva jeg mener. Det betyr kort sagt at de er veldig behagelige, store jenteboxere. 

Som den alkisen jeg er kjøpte jeg tre flasker vin. To av dem til nyttårsaften, og ei til andre juledag. Jeg elsker musserende vin, og søt vin generelt. Ettersom jeg er på et stramt budsjett kostet disse heldigvis ca 80-90 kroner hver. Jeg betalte iallefall 260 kroner for tre flasker vin, det er innafor! 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg