Uken som gikk – Uke 50

 

 

Ukas høydepunkt:

Jeg ble oppringt av Nav på mandag! Noe skjer altså. Jeg har forresten også lagt inn en søknad til en privat høyskole i Oslo på linja “Markedsføring og merkevareledelse”. I går var også en veldig koselig dag der jeg var sammen med ei venninne fra videregående, vi snakket i flere timer, og det var kjempegøy! I dag var det åpning av Burger King her i Harstad, så gjett hvor jeg var… Det var også et fint høydepunkt, og fikk meg en positiv overraskelse av at maten var på ca. 50% rabatt! 

 

Ukas film:

Elf er ukas film, siden det er jul og alt! Jeg og kjæresten så den igår for første gang, og jeg syntes den var veldig morsom. 

 

Ukas sang: 

Denne gangen blir det Pluto og ye. med Feel the Fire, Breath vocal mix. Sangtittelen minner meg litt om å spise sterk mat. 

AUgZqxlKpDE

 

Ukas cravings: 

YoBerry! Frozen yoghurt fra den nye Godteland-butikken som har kommet til Harstad. Jeg liker best bringebærsorbet. Det er så utrolig godt! Ettersom jeg lett blir dårlig av melk, passer det også ypperlig ettersom sorbeten er uten melk. Ulempen er at det er ganske dyrt da, men jeg prøver bestandig å være bevisst på å ta minst mulig slik at det ikke veier så mye. 

 

Ukas nedtur: 

Det har skjedd noe jeg ikke kan dele her, for egentlig angår det ikke meg i særlig stor grad. En annen liten nedtur med denne uka var at jeg en av dagene våknet med at jeg trodde jeg hadde fått urinveisinfeksjon, jeg fikk heeelt panikk! Men heldigvis gikk det over. 

 

Ukas innkjøp:

Denne nøkkelringen fikk jeg av mamma. Det er Hufflepuff, dere! Jeg ser så sjeldent noe med Hufflepuff ettersom det ikke er så populært som Gryffindor og Slytherin, så denne var virkelig noe for meg. Jeg har festet den på veska mi, og den passer faktisk veldig bra der! Den er nemlig litt for stor å bruke som nøkkelring om man pleier å ha nøklene sine i jakkelomma. 

 

Ukas tanke: 

Tankene mine går stadig til dette med privat høgskole, og jeg ser ikke noen andre problemer med det enn at jeg får et lån (jeg ville uansett hatt et studielån om jeg studerte offentlig). Jeg har såpass lavt snitt at jeg ikke kommer meg inn på det jeg ønsker, og med privatskole er ikke dette noe problem. Som tidligere skrevet i innlegget har jeg allerede søkt på en av dem, fordi det er et “første mann til mølla- prinsipp” som gjelder. 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg